FitnessLiv

Danmark's Førende Hjemmeside
for et Sundt Liv


Freeletics Tæning, hvad indebærer det?

Af: FitnessLiv | Opdateret: 2015-10-22 17:03:22

Freeletics er Funktionel Træning

Funktionel Træning hvor du bruger kroppens naturlige bevægelser. Kroppens muskler er designet til at arbejde sammen, og ikke som i fitnessmaskiner hvor man isolerer en eller flere muskelgrupper. Jo flere muskler du bruger i en træningsøvelse, jo mere effektivt er det. Du opbygger en styrke hurtigere, og forbrænder mange flere kalorier. Med Freeletics træner du kroppen, på den helt naturlige måde, nøjagtig som det er tiltænkt fra naturens side. Du opbygger ikke alene muskler, styrke og udholdenhed, men styrker hele kroppens motorik yderst effektivt. Det giver visse andre fordele i mange forskellige aspekter i livet.

Freeletic er HIT og HIIT Træning

HIT betyder high intensity training (høj intensitets træning), og HIIT betyder high intensity interval training (høj intensitets interval træning). HIT og HIIT er den mest effektive form for træning, når det kommer til opbygning af muskler og styrke samt fedtforbrænding. Du kommer i form meget hurtigere, end ved andre traditionelle træningsformer, og dine fremskridt vil være imponerende. Det er en meget hård form for træning, så du kommer ikke sovende til det, men det er det hele værd.

Get the FREE app today

Din personlige Freeletics træner, sørger for du kommer i dit livs form, uanset hvilket niveau du befinder dig på. Din træningsmængde og intensitet stiger i takt med, at din krop bliver stærkere og mere udholdende. Din personlige træner sørger for, at du opnår de maksimale træningsresultater på den hurtigst mulige måde.

Freeletics giver en effektiv Afterburn (efterforbrænding)

Freeletics HIT og HIIT træningsprogrammer, giver dig den absolut bedste efterforbrænding. Det betyder, at kroppen fortsætter med at forbrænde kalorier i op til 48 timer efter endt træning. Det bliver ikke mere effektivt end det. Nu forbrænder du ekstra kalorier, selv når du sover.

Freeletics tilpasses din travle hverdag

Med Freeletics bestemmer du selv hvor mange gange om ugen, du har tid til at gennemføre et træningsprogram. Du fortæller din personlige træner, hvor ofte du har mulighed for at træne, og han tilpasser din træning herefter, så du kan nå dine mål. Hvert træningsprogram tager mellem 15 – 45 minutter. Det kan tilpasses enhver livsstil. Ingen motionscenter, ingen vægte, ingen maskiner, åben 24 timer i døgnet – der er ingen undskyldninger.

Freeletics er 100% individuelle træningsprogrammer

Din personlige træner laver et træningsprogram, der er unikt tilpasset til dig og dine personlige mål. Om du er kvinde eller mand, nybegynder eller professionel. Din personlige træner analyserer dine svagheder og styrker, og tilpasser træningsprogrammerne herefter. Han følger dine fremskridt ud fra din ugentlige feedback. Uanset hvem du er, hvordan din krop ser ud, hvad din målsætning er, sørger han for du kommer i mål.

Freeletics Personlig fitness test

Freeletics fitness testen giver en objektiv vurdering af dit nuværende fitnessniveau. Den personlige træner laver det perfekte træningsprogram, ud fra de data fitness testen giver. Du kan følge din fremgang, for hver gang du tager fitness testen. Uge for uge bliver du stærkere og mere udholdende.

Freeletics Træningsøvelser

Din personlige træner giver dig kun øvelser, som du er i stand til at udføre på dit nuværende niveau. Efterhånden som du bliver stærkere, bliver øvelserne mere avancerede og udfordrende. Afhængig af hvad fitness testen viser, får du måske kun en fjerdedel af hvert træningsprogram, indtil din fysik kan følge med.

Freeletics Feedback til din personlige træner

Du giver en ugentlig feedback til din personlige træner. Synes du ugen var for hård, eller vil du gerne udfordres lidt mere. Den personlige træner tilpasser træningsprogrammet, ud fra den feedback du giver.

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest
 

Freeletics trænings app download